Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Americké trhy v úvodu obchodování bez výraznějších změn
01.05. 15:50 Fio - USA: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě
01.05. 15:46 Fio - USA: Změna zaměstnanosti ADP
01.05. 14:16 Fio - USA: Index žádostí o hypotéky MBA
01.05. 13:05 Fio - Poklesy na trzích v závěru akcelerovaly, S&P 500 ztratil 1,57 %
30.04. 22:07 Fio